søndag 16. januar 2011

etter en slakk lørdag.......

........som var ett resultat av en actionfyllt fredagskveld......(takker for en fantastisk kveld til alle involverte)
...Var det godt å kunne våkne en søndags morgen å kjenne seg uthvilt og morgenfrisk.

Vi har hatt en herlig søndag...slappet av og vært på kino sammen,Ole,Vetle og meg..

I går fikk jeg fine kuler til å ha på juletre...skal se om jeg får tatt noen bilder av dem.
-De er fra Litauen,kjøpte dem på ebay.
Historien bak dette kjøpet er rett og slett at Vetle likte mine foreldres juletre myyyyye bedre enn det vi hadde...
-Hvorfor? ,-jo,fordi det er så mye forskjellig på det...de har juletre med sjel,ikke ett slikt man ser bilder av i interiørblader(slik det vi har hatt).
Så,nå skal det kjøpes fin pynt,med fine detaljer og "sjel."

Ellers strikker jeg fremdeles på Kjekkasgenser til Vetle.
Jeg bruker Mor Aase garn,for det er et billig og helt greit garn.





Bolen er ferdig strikket,så håper jeg får strikket ferdig armene og montert den til helga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar