lørdag 26. februar 2011

Knallrød krydderhylle






-Sjekk denne!!
Kjøpte den på Finn.no for en billig penge,og i dag møtte jeg selgeren for å hente hyllen.
 Den er fra 60 tallet,og har flyttet mange ganger.
-Nå har den flyttet til meg,og jeg eeelsker den!!
Det er jo ikke helt typisk for kjøkkenet mitt(som heller kan beskrives som furuhelvete fra 70 tallet),men hvem sier at ting ikke kan endres??
Var også innom clas ohlson og kjøpte en lampe...
Tror nok det blir litt stilig....ønsker meg en lampe fra Kartell,men den koster litt,så denne får fungere foreløpig...Så får jeg heller finne fram sparegrisen og begynne og spare;)

                                                                 Fiine Kartell lampen<3

2 kommentarer:

  1. Oj! Tror jammen denne er akkurat lik den jeg har fått meg, bare at din er myyye finere, da! Min er skikkelig gulnet og slitt, for den har bodd hos svigerfar. Men skal prøve å male den om og vaske den så nøye som mulig.
    Sant sånne hyller er superfine?

    Gratulerer med supert funn! Tror disse er ganske gamle.

    SvarSlett
  2. Oi,der var du:)
    -ja jeg digger disse hyllene!
    Mormor har noe liknende,og jeg har letet en stund etter en rød....

    SvarSlett