søndag 9. januar 2011

Nytt år,ny start..

Nå er det vel andre gangen jeg prøver meg på å blogge....er visst ikke så flink til det,men tenker at 2011 må vel være året der jeg skal klare å holde liv i en blogg...
Dagen i dag er laget for slaraffenliv....Snøen som falt i går skal nå regnes vekk,forhåpentligvis i løpet av dagen og natten .. 
-Når den først skal vekk er det greit om det skjer kjapt tenker jeg.
Ole er hjemme for tiden,og jeg kjenner at det er godt å kunne handle,trene og treffe venner uten å måtte arrangere barnevakt,eller at Vetlisen må være med på alt...
-Er bra for alle at gutta boyz kan være litt sammen uten meg!
Nå skal jeg lage en skive til Vetle,og en deilig kopp chai til meg selv.
Ha en flott søndag!!

2 kommentarer:

  1. Grattis med ny blogg!
    Gleder meg til å følge med videre:)

    SvarSlett
  2. Din kjære bror syns du e en flinke skribent :)

    SvarSlett